perjantai 20. heinäkuuta 2018

Voi kurjuus tän elimistön kanssa!

Ei suju kyllä nyt kovin hyvin tämän laihtumis-haaveen suhteen. En viitsi edes enää kirjoittaa, että laihtumisen suhteen koska mä vaan lihon. Mä olen ollut ihan hirveän turvoksissa pari päivää, joten kävin tänä aamuna vaa'alla ja se näytti 81,1 kg. Ensimmäistä kertaa mun elämässä paino alkaa kasilla. Nousua maanantaisesta 79,2 kg on siis 1,9 kg. Mieli on ihan tosi maassa. Tuntuu ihan helvetin epäreilulle. 



Mä olen kuitenkin syönyt tällä viikolla paremmin kuin viime viikolla, en ole juonut alkoholia ja olen ollut puhelimen mukaan aktiivisempi. Viime viikolla paino pysyi samassa (79,4 kg --> 79,2 kg) niin millä helvetin logiikalla se tällä viikolla voi nousta pari kiloa :( Varmaan on joo osa nestettä, mutta en kuolemaksikaan usko, että ihan kaikki olisi sitäkään. Kun siitä ei pääse eroon.


Mä juon vettä todella paljon (jotain 3 litraa) ja pissalla saa juosta tosi usein. Juonko sitten väärin kuitenkin, en tiedä. Myöskään en ole kokenut kärsiväni tästä helteestä kovin pahoin kun istun kuitenkin sen 8 h täällä tosi hyvin ilmastoidussa toimistossa palelemassa, meillä on Tampereen kodissa jäähdytysilmastointi, Helsingin kodissa on suht siedettävät lukemat ja tuuletin ja myös autossa toki on ilmastointi. 

Oikein erityisen rankkaa tästä teki se, että mulla on juhlat lauantaina, joihin tarvin mekon. Mä olen nyt kolme päivää kiertänyt kauppoja, eka tiistaina Itiksessä, keskiviikkona Helsingin keskustassa ja eilen Tampereen keskustassa, ja tuotti todella suuria vaikeuksia löytää joku mekko mihin ylipäätään mahtuu ja missä näyttää jokseenkin siedettävälle. 

Kun tiedättekö kun monet laihtuneet sanoo, ettei pää pysy mukana laihtumisessa vaan aina kaupassa ottaa tosi isoja kokoja sovitukseen ja sitten yllättyy kun pitääkin ottaa monta kokoa pienempi. Niin voin kertoa, ettei se pää pysy mukana lihomisessakaan. Mä ihan vakavasti otin sovitukseen koon 40 vaatteita, jopa yhden mekon kokoa 38 ja eihän ne tietenkään mahtuneet edes lähellekään mun päälle. Lopulta se mekko, minkä ostin eilen, oli kokoa 44. Repikää siitä. 

Olo on ihan kertakaikkisen tukala ja huono. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti