perjantai 6. heinäkuuta 2018

Tavoite-minä

Tein vähän toisenkin ajatusleikin, ja listasin minkälainen olisi tavoite-minä.

  • Tyytyväinen
  • Iloinen
  • Hyväkuntoinen, treeniviikko on sujunut suunnitellusti.
  • Tavoite-minällä ylipäätään on suunniteltu treeniviikko.
  • On tyytyväinen olo myös lepopäivinä, koska se on ollut suunniteltu eikä johdu siitä, ettei vaan jaksa.
  • Ei ole mitään tarvetta motivoida itseä salille vaan sinne menee yhtä isolla riemulla kuin sohvan mutkaan katsomaan Midsomerin murhia.
  • Tavoite-minä syö säännöllisesti, tai ehkä oikeammin tavoite-minä ei ole nälkäinen, koska on löytänyt sopivan kalorimäärän, jolla nälkä lähtee oikeasti mutta jolla ei liho.
  • Voi ottaa sen viinilasin ilman huonoa omaatuntoa turhista kaloreista.
  • Tavoite-minä on taloudellisessa tasapainossa.
  • Tavoite-minä on ylipäätään tasapainossa.
  • Näyttää hyvälle muissakin kuin kasvokuvissa.
  • Tavoite-minä jaksaa kävellä hikoilematta ja hengästymättä niin, että oikeasti autoilua mieluummin lähtee kävellen. 
  • Tavoite-minän vaatteet on just sellaiset kuin on halunnut. Mahamakkarat tai isot tissit ei ole antanut estää ostamasta jotain vaatetta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti