keskiviikko 27. kesäkuuta 2018

Kävin salilla toistamiseen!

Hahhahahah, mä olen heittäytynyt vallan hurjaksi, kävin jo toistamiseen salilla tälle kesää :D On ollut tosi kivaa kun Tamperelainen on kesälomalla ja hän on kokannut mulle päivällisen valmiiksi odottamaan kun tulen töistä ja niinpä iltoihin on jäänyt hyvin aikaa ja energiaa vähän tehdäkin jotain muuta kuin maata sohvalla :) 

Pakko silti myöntää, että toinen kesä putkeen ilman kesälomaa tuntuu aika raskaalle ajatukselle. Viime kesä meni ihan tuosta vaan yhdessä hujauksessa ja sääkin oli tosi huono ettei ollut niin väliä istuuko toimistolla vai jossain muualla, mutta tänä kesänä on vähän toiset fiilarit. Eniten haaveilen siitä, että sunnuntaina kivan kesäviikonlopun jälkeen ei tarvitsisikaan mennä ajoissa nukkumaan ja miettiä jo vähän tulevan viikon kuvioita vaan voisi valvoa (hahhhahhhhah, ihan niinkun pysyisin hereillä :'D ) ja aamulla voisi herätä uuteen viikkoon vailla mitään suunnitelmia ja voisi vaan tehdä sitä mitä huvittaa.

Hehhehehhehehe, fiilikseni!

Mutta niin, siitä salista, lähdin sinne uimahallille vain päästäkseni perille ja kuullakseni, että hallissa on koko viikon jotkut nuorten EM-kisat ja kuntosalillekaan ei pääse. Mua alkoi sapettaa ihan huolella ja sitten autossa mietin että kun kerran sain lähdettyä liikkeelle niin salille on päästävä ja että himaan meno ei ole vaihtoehto. Päädyin sitten ajamaan Lapinniemeen Powerhouse Gymille kun muistelin, että sinne saa ilmaisen tutustumiskäynnin tai vähintäänkin voi maksaa kertamaksun. Toi Powerhouse Gym on yksi niitä vaihtoehtoja, jotka mua kiinnostaa vähän vakituisemmaksi saliksi. Sitä on kehuttu tosi paljon netissä ilmapiirin ja hyvän valikoiman vuoksi ja molemmat kyllä piti paikkaansa!

Sali sijaitsee aika hurjassa paikassa maanalla!

Vaikka tein vain tosi kevyen ylävartalotreenin lähinnä taljassa, niin kävelin ympäri mestaa ja bongasin todella paljon tankoja ja kyykkyhäkkejä, mikä on aina jees ja sitten bongasin yhden ikisuosikkini leuanvetolaitteen! Ne on vähän harvinaisempia, mutta tuolla sellainen oli. Mietin, että ehkä tuota salia täytyy testata enemmänkin, sinne kun voi ostaa kuukausikortteja ilman sitoutumista tai jäsenmaksuja tai vaikka kymppikortin. Ainoa miinus tuossa salissa on sen sijainti, jolloin autoilu olisi ainoa vaihtoehto.

Ostin myös eilen hetken mielijohteesta nettivalmennuksen o_O Mulla on pyörinyt viikkotolkulla Facebookin feedissä Maikki Marjaniemen Kevyempi kesä -valmennuksen mainos ja eilen sen lävähtäessä taas naamalle mä yhtäkkiä tartuin lompakkoon ja ostin sen! En tiedä mitä siitä ajattelisi, siis tavallaan se ideologia ei-tiukkoine laihdutuskuureineen ja armollisuuksineen ei istu lainkaan mun tämän hetkiseen haluun laihtua kunnolla mutta sitten toisaalta mulla on yleisesti se elämänasenne, että kaikkea voi ja pitää kokeilla niin miksei nyt sitten tätäkin. Kun ei sitä koskaan tiedä, voihan olla että sellaisella rentoudella mun paino lähtisikin putoamaan! Mä olen joskus harvoin silti ollut väärässäkin :D Vähintäänkin tuosta saa silti rahoilleen vastinetta uusien saliohjelmien ja reseptien muodossa, ja erityisesti tuossa mua kiehtoi mainostetut ulkotreeniohjeet. Kun tämä kesä kerran näyttää jatkuvan ihan oikeana kesänä, niin erilaiset hauskat ulkotreenit on aina tervetulleita. Myös tietty ryhmäpaine on aina jees. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti