tiistai 18. heinäkuuta 2017

Viikonloppua!

Viime viikonloppu meni Tampereella ihan perus-kuvioissa ja rauhallisesti ja tekemättä yhtään mitään erikoista. Silti oli niin ihanaa ja rentouttavaa :)

Perjantain illallinen Tampereen Naughty Brgrissa, mikä on tällä hetkellä mun ihan suosikki burger-paikka johtuen siitä, että heiltä saa kaikki hampurilaiset ilman sämpylää salaatinlehteen käärittynä.

Siivosin lauantai-aamuna jääkaappia, ja löysin sieltä yhden mun ystävän vuosi sitten antaman japanin-tuliaisen, jonka pitäisi olla jotain paikallista energiajuomaa. Mulla kun on tapana juoda niitä, joskus aikanaa oikein urakallakin :) Rohkeasti kaadoin juoman lasiin, ja join!

Japanilaista energiajuomaa! Väri on niinkuin EDissä, ja makukin oli vähän sitä muistuttavaa muttei ihan kuitenkaan. Hiilihappoja tuossa ei ollut lainkaan ja se oli aika häiriintynyttä XD Mitään super-energistä fiilistä tuosta ei kuitenkaan tullut, harmi!

Otin tosiaan kuntosalijäsenyyden Fresh Fitnessille, ja yhtenä syynä oli se, että heillä on sali myös Tampereella. Tulikin käytyä tuolla sekä lauantaina, että sunnuntaina. Sali oli kyllä todella jees, sillä se on ihan uusi (auennut ilmeiseti huhtikuussa 2017) ja ylipäätään koko rakennus on uusi jolloin ilmanvaihto toimi tosi hyvin. Olin kyllä tyytyväinen itseeni kun pitkästä aikaa sain kasaan neljä kunnollista salitreeniä viikossa!

Pientä välipalaa salin jälkeen. Mulla ei ollut mitään palautusjuomaa mukana, niin toi tarttui sitten mukaan salin naapurissa olevasta Linnainmaan Prismasta. Mietin, etten varmaan koskaan aikaisemmin ollut kyseisessä kaupassa käynyt ja en sieltä oikein mitään muutakaan välipalaa keksinyt. Ei ollut kyllä mikään mun suosikki-välipala, mutta tulipahan juotua!

Lauantain lounas, sushi-bowl. Mä olen ihan hulluna sushiin, mutta se on aika työlästä valmistaa itse. Tämä kippo-versio sen sijaan on todella nopea ja helppo tehdä ja ihan yhtä maistuva!


Pizza-lauantai! Käytiin Tamperelaisen kanssa kiertämässä Ikeassa ja Verkkokauppa.comissa ja sitten haettiin ruokakaupasta pizza-tarvikkeet. Pohjana noissa iso vehnätortilla, hh 33 g yhdessä.

Pidin lauantaina karkkipäivän, jota olin suunnitellut! Päätin ennakolta, että en avaa niitä ennen kuin olen syönyt oikeaa ruokaa, ts. en syö karkkia nälkääni. Päätin myöskin, että en jatka niiden syömistä enää sunnuntaina vaan rajoitan karkkipäivän puhtaasti lauantai-iltaan. Lopputuloksena söin yhden Buenon ja molemmista pusseista noin 1/3. Tamperelainen piilotti loput johonkin odottamaan seuraavaa karkkipäivää tai sitten jotain kaappien siivous-operaatiota parin vuoden päästä :D

Sunnuntai-aamiainen!

Kun sää kerrankin oli oikeasti kesäinen, oli pakko mennä salin jälkeen hetkeksi istumaan aurinkoon parvekkeelle. Samalla tuli juotua vähän välipalaa.

Sunnuntain ruokaa korealaisessa meiningissä. Noi korealaiset kanansiivet on vaan niin koukuttavia!!!

Jäätävä tyvikasvu ja raha-pula ajoi värjäämään hiukset pitkästä aikaa itse. Päädyin vähän tummempaan sävyyn kun mulla on tällä hetkellä hiukset tosi huonossa kunnossa jatkuvan blondaamisen seurauksena ja sen vuoksi en oikein pysty käyttämään mitään väriä ylläpitäviä tuotteita mitä ehdottomasti vaaditaan jos haluaa pitää blondauksen tosi kylmän sävyisenä. Katsotaan, jos tämä olisi vähän helpompi.

Sunnuntai-iltana tultiin Tamperelaisen kanssa Helsinkiin, missä aiotaan olla koko viikko. Mulla on sauna, joten lämmitettiin se ja syötiin vähän lämpimiä voileipiä iltapalaksi ja juotiin yksi olut puoliksi sauna-juomaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti