keskiviikko 10. lokakuuta 2018

Syksy-fiiliksiä

Syksy on kyl tavallaan aika ihanaa aikaa. Ulkona on nättiä, ilma tuoksuu kivan raikkaalle, ei ole vielä pakkasta ja on vielä melko valoisaa. Monella on käynnissä jonkun uuden aloittaminen ja sitä on kiva seurata. Syksyllä lehdissä on kivoja ruokaohjeita, niinkuin nyt vaikka uusimmassa Pirkassa oli hatsapurin ohje, jota on pakko testaa jossain kohtaa.



Jos taas miettii henkilökohtaisesti, niin mulla on pitkästä aikaa kunnolla motivaatiota tehdä tälle painolle jotain ja syödä paremmin. Mulla ei ole tiedossa pariin viikkoon mitään reissuja, joten heti on motivaatio kohdillaan ja ajatukset säännöllisessä arjessa. Mikä on kyllä vähän pielessä - jokseenkin pohjimmiltani tiedostan, että mun pitäisi yrittää löytää sellaiset elämäntavat, joilla pystyisin laihtumaan ihan joka päivä, ei vaan silloin kun mun arki on säännöllistä.



Mutta oli miten oli, mä aijon nyt ainakin ottaa tästä innostuksesta kaiken ilon irti seuraavan parin viikon aikana! Tiedossa on siis kunnollisen ja terveellisen ruuan syömistä, alkoholista kieltäytymistä, ei herkkuja ja tarkkaa kaloreiden laskentaa. Unohtamatta crosstrainingiä, liikkuvuusharjoittelua ja kaikkein tärkeimpänä ulkoilua ihanassa syyssäässä!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti