sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Elämänmuutos

Kirjoittelin aikaisemmin mahdollisista uusista työkuvioista Itä-Suomessa. Noh, siitä ei tullut mitään, mutta yhdestä toisesta kuviosta tuli. Joten nyt mä sit muutan Poriin. PORIIN. OMG!! Oikeastaan mä olen aika innoissani asiasta, ihan huippu uusi työ, ja jotenki tosi kiva aloittaa ihan puhtaalta pöydältä ihan uudessa paikassa. Ja Porissa on Pori Jazz. Ja Yyteri. Ja Porissa on tie Tampereelle :D 

Sitten taas toisaalta on ihan hirveen haikeaa ajatella, että joudun lähtemään Tampereelta. Tää on ollut mun kotikaupunki viimeiset 8 vuotta ja oon viihtynyt ihan sairaan hyvin täällä. Oikeestaan Tampereessa ei oo mitään asiaa, mistä mä en tykkäis. Ja tietty tärkeimpänä kaikki ystävät, jotka asuu täällä. Huh, tulee jo valmiiksi ikävä kaikkia. 

Tosiaan perjantaina kuulin asiasta, ja nyt maanantaina täytyy alkaa järkkäämään asioita. Täytyy irtisanoa tää Tampereen asunto, löytää uusi asunto Porista ja varmaan tarvitsen taas oman auton. Hieman aloin jo miettiä muuttoakin, kävin hakemassa kellarivarastosta muutamia ikea-kasseja, joihin olen kerännyt kirppikselle menevää tavaraa. Valokuvailin kaiken ja laitoin ekaa kertaa eläissäni tavaraa myyntiin Facebook-kirppikselle. Yhden maton sainkin jo myytyä tänään! 

Mitä vähemmän mulla on muutettavaa, sen parempi. En tiedä mistä sitä tavaraa oikein kertyy, ihan järkyttävää. Muutin edellisen kerran viime helmikuussa ja silloin heitin ihan sikana tavaraa menemään ja myin kirppiksellä niin silti joudun nyt tekemään saman jutun. Positiivista on se, että nyt "ylimääräistä" on onneksi hieman vähemmän kuin viimeksi. Luulen, että tästä muutosta ei enää silti selvitä pakulla, vaan on pakko vuokraa kuorma-auto :D Mietin myös tarjouksen kysymistä muuttofirmoista.

Jännittävää ja pelottavaa, joudun myös etsimään uuden kuntosalin o_O Saapa nähdä, olen niin tykästynyt nykyiseen kuntosaliini, toivottavasti löydän jonkun yhtä hyvän. Treenaan siis GoGolla Hervannassa, ja se on täyttänyt kaikki mun vaatimukset. Kuntosalilta pitää löytyä riittävästi vapaita painoja, sillä tykkään tehdä niillä. Myös modernit aerobiset laitteet on jees. Lisäksi haluan, että salilta löytyisi Les Mills -tunteja, sillä välillä on kiva käydä ohjatuilla tunneilla. Ja voi olla, että tulevaisuudessa innostun käymään taas enempikin ohjatuilla. Mulla aina vähän vaihtelee kausittain, välistä pelkkä salitreeni houkuttaa ja välistä taas ei lainkaan. Niin silloin on kiva, kun on vaihtoehtoja. Lisäksi myös haluisin, että salilla on kiva ilmapiiri :) Hinta ei ole mulle mikään merkittävä tekijä tässä asiassa, voin maksaa vähän enemmänkin jos koen, että saan rahoille vastinetta.

Pitänee alkaa myös jonkinlaisia läksiäisbileitä suunnittelemaan. Perjantaina juhlin jo oikein kunnolla uutta työpaikkaa. Huh mulla oli melko ankara olo lauantaina, makoilin vaan sohvalla koko päivän ja katselin hömppää Netflixistä :) Mut oli se sen arvoista, hyvä minä!! 

En jaksanut poistua kotoa edes ruokakauppaan vaan tilasin Pizza-Onlinesta ruokaa kotiinkuljetuksella :D Tupla-salami, oliivi ja aurajuusto, ihan parhautta!! Lähti nälkä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti