torstai 20. syyskuuta 2018

Ruokapäiväkirja, viikko 37

Viime viikolta ei ole luvassa täysin vastaavaa ruokapäiväkirjaa kuin parilta aikaisemmalta viikolta, mä olin meinaan eka työreissussa Italiassa ja sitten Stadissa rakkaan ystävän häissä :) Niinpä kaikesta syödystä (ja juodusta ;) ) ei ole valokuvaa enkä ehtinyt syöttää mitään syötyä Sulamoon ravintoarvojen tsekkausta varten. Eli koska viime viikko oli rento, on myös tää postaus rento :) Viime viikon kantava teema on vaikka hotelli. Painoa tänä maanantaina oli 81,7 kg.

Maanantai 10.9.2018

Hämeenlinna, München, Torino

AppleWatch kulutus 2255 kcal sis. lentokenttä-kävelyä

8:20 Aamupalaa taas töissä, ruisleipä ilman toista kuorta ja kananmuna

11:27 Lounaaksi töissä jauhelihapihviä, salaattia, leipä ja pari pientä lusikkaa jotain mokkavaahtoa. Toi vaahto näytti tosi mielenkiintoiselle ja keittiön täti kehui sitä kun kysyin, mutta mä en vaan pidä kahvin mausta jälkkäreissä.

16:11 Kanaleipä ja lasi punaviiniä. Lensin pitkästä aikaa Lufthansalla, missä edelleen tarjotaan jotain pientä syötävää ja juotavaa ilmaiseksi. Koska mun 30 päivää ilman alkoholia oli kunniakkaasti suoritettu, mä tietty otin heti lasin punaviiniä :D

17:20 Täytetty bretzel. Oli välilasku Münchenissä ja mul oli jäätävä nälkä, joten päädyin baijerilaiseen perinneruokaan eli bretzeliin. Oli muuten ihan sairaan suolainen, jopa mun makuun.

18:43 Jatkolennolla tarjottiin sahanpuru-snäcksejä! No ei vaan, ilmeisesti noi oli jotain riisijauho-kikhernejauho hässäköitä, jotka ei oikeastikaan maistuneet yhtään hullummille ja niissä oli ravintoarvotkin ihan jees. Dippikastikkeen kanssa olisivat olleet täydellisiä!

21:34 Illalla treffasin mun työkavereita hotellilla ja päädyttiin jäämään syömään ihan vaan siihen. Söin jonkun kalan oliiveilla ja pinjasiemenillä ja sitten lisäkesalaatin. Ja tietty join viiniä ;)


Tiistai 11.9.2018

Torino

AppleWatch kulutus 2295 kcal sis. kävelyä tehtaalla yms.

8:22 Hotelliaamupalaa, munakokkelia, pekonia, nakkeja, leipä, leikkeleitä... Oli todella hyvää munakokkelia. Ja todella hyvää kahvia <3<3<3

12:41 Lounaaksi antipasteja, salaatteja, kasvislasagnea. Söin noin 1/3 osan tuosta lasagnesta, oli vähän valtava annos. Toi mustekalasalaatti oli tosi hyvää. Ja tietty lasi viiniä ;)

21:01 Seitsemää eri itsetehtyä pastaa, vähän juustoja ja viinirypäleitä yms. Jokunen lasi viiniä.

Työmatkan yksi osa oli meidän tiimin strategiapäivät, joten kun oltiin lähes kaikki koolla, kuului ohjelmaan myös "team activity", joka oli pastan tekemistä! Me ~70 henkeä 23 eri maasta jakauduimme seitsemään eri tiimiin ja jokaisen tiimin tehtävänä oli valmistaa pasta-annos, jota kaikki muut sitten söisivät. Mä olin gnocchi-tiimissä! Oli ihan sairaan hauskaa, ja ehkä eniten yllättynyt olin siitä, kuinka hyviä kaikista pasta-annoksista oikeasti tuli!


Keskiviikko 12.9.2018

Torino

AppleWatch kulutus 2163 kcal

7:20 Aamupalaa hotellissa, samaa settiä kuin edellisenäkin päivänä. Söin vielä yhden croissantin hillolla :) Ja sitä kahvia :)

~13:30 Lounaasta ei ole mitään kuvaa, sillä se oli katettu coctail-pala tyyppisesti ja syötiin seisoen lautanen kädessä. Niinpä kuvaaminen olisi ollut mahdotonta. Mutta oli kyl hyvää, ja lounas oli katettu ulos, mikä oli ihan parhautta.

20:11 Illallinen oli buffet-tyyppinen, ja sen parasta antia oli toi lihakakku :) Söin siis noita leikkeitä, sitten vähän juustoja kasviksia yms., palan lasagnea ja jälkkäriksi hasselpähkinä-suklaakakkua. Viiniä meni taas jokunen lasi.

Keskiviikon illallinen oli järjestetty Torinon automuseossa, jonka kokoelmissa on melkoisia helmiä. Saatiin kiertää näyttely ennen illallista. Varsinkin toi Fiiat 1800-luvulta oli ihan uskomaton. Aston Martin on aina ollut mun salainen haave :)


Torstai 13.9.2018

Torino, München, Vantaa

AppleWatch kulutus 2086 kcal

~7:30 Aamupalaa, samaa settiä kuin aikaisempinakin päivinä. Kuvaus on unohtunut.

12:20 Ainoat ruokakuvat on lounaalta, antipasteja, jauhelihapihvi ja vähän risottoa sekä kakkuja yms. jälkkäriksi. Ja vähän viiniä, tietty :)

~18:00 Risibisi -sahanpuru snäcksejä lentokoneessa

~22:00 Paahtopaistileipä lentokoneessa

Sää oli kyl komea koko reissun, eikä olisi huvittanut palata takaisin Suomeen. Joskin rehellisyyden nimissä on sanottava, että business-pukeutuminen ja helle on välillä vähän haasteellinen yhtälö eikä ole hauskaa yrittää puhua vakavasti kun hikoilee sikana.


Perjantai 14.9.2018

Vantaa, Helsinki, Espoo

AppleWatch kulutus 2212 kcal sis. hääpaikan järjestelyä yms.

8:07 Aamupalaa Vantaalla hotellissa, kylmiä leikkeitä yms., munakokkelia (yök), pekonia, croissant juustolla ja hillolla, oli niin myöhäinen lento, että jäin hotelliin yöksi ja olin Helsingin konttorilla.

13:22 Kukkakaalikeittoa ja joku kalkkuna-hummusleipä jossain pienessä kahvila-ravintolassa Krunikassa, oli ihan todella hyvää!

21:08 Illalla olin auttamassa hääpaikan järjestelyssä Espoossa ja sen seurauksena oli aika kova nälkä, joten suunnattiin Mullikkaan Meilahdessa ja syötiin oikein kunnon burgerit. Ja siis oli niin hyvää, että meinas taju lähteä! Oon kuullut kehuja noista, mutta en olis ikinä uskonut että ne on noin hyviä! Ihan uskomaton tasapaino makujen suhteen.

Lauantai 15.9.2018

Helsinki ja Espoo

Kello ei ollut kädessä koko päivänä, ei aavistustakaan kulutuksesta.

8:44 Aamupalaa hotellissa Meilahdessa, kylmiä leikkeitä ja sillejä ja silleen, munakokkelia ja pekonia ja croissant juustolla ja hillolla.

14:41 Salaattia kaaso-tiimin ja morsiamen kans just ennen juhlavaatteisiin sonnustautumista. Ai että, häät on niin <3<3<3

~19:00 Coctail-paloja ja jotain salaattia yms. buffetista, lähinnä viiniä juomaksi.


Juhla-look :) Oli tosi hauskaa kun mulla oli samassa kampaamossa aika kuin morsiamella, oli niin kiva fiilistellä samalla kun joku laittoi hiukset kuntoon :)

Mä en kertakaikkiaan kuvannut juuri mitään siellä häissä, mä vaan fiilistelin. Niinpä puhelimesta löytyi lähinnä tällaisia taide-otoksia reilusti puolen yön jälkeen. Heijastuksesta näkee silti vähän mun mekkoa, en ottanut yhtään kuvaa itsestäni edes täydessä juhlalookissa o_O Toivon, että vieraat kuitenkin otti ja että joku hää-albumi saadaan nähtäväksi jossain kohtaa.

Sunnuntai 16.9.2018

Helsinki, Tampere

Ei kulutusta, koska kello ei ollut kädessä.

10:09 Aamupalaa hotellissa Meilahdessa, kylmiä leikkeitä, silliä, croissant, ohukainen.

13:48 Kotipizzaa kotona Tampereella. Tähän päälle vielä pari Rotan rykäisy -karkkia. Oli sen verran tuhti eväs, ettei tullut nälkä koko päivänä enää :D

Ehkä yleisesti voi sanoa, että kaikki rutiineista poikkeava on hankalaa painonpudotuksen kannalta. Mikä tietty näkyy tän viikon painolukemassa. Ja kun mä tiedän, että työmatkat kuuluu mun työnkuvaan ja että kun on jokseenkin elämä, niin on myös juhlia joskus viikonloppuisin. Mulla ei ole oikein aavistustakaan kuinka saisin painon putoamaan ilman sitä tosi tiukkaa ruokakuria, juomattomuutta ja herkuttomuutta eli niitä rutiineja. Tai ehkä oikeammin että miten näitä rutiineja saisi tuotua osaksi sitä mun epätavallisempaa arkea ja juhlia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti