sunnuntai 23. syyskuuta 2018

Mitä seuraavaksi?

Mä olen hirveessä henkisessä laihdutus-tyhjiössä tällä hetkellä; Tikiksen Super-haaste on päättynyt, 30 päivää ilman alkoholia on takana eikä mulla ole mitään uutta liikuntaharrastusta tulilla. Mitä mä teen nyt sit seuraavaksi?!?



Joku ehkä voisi ehdottaa, että mä voisin vaan jatkaa näin, treenailla crossfittiä ja käydä vähän lenkillä ja syödä sen 1700 kcal ja jättää alkoholin ja herkut hetkeksi. Ja seurailla Facessa ainoastaan perus laihdutusryhmää, mihin kuulun.

Vaan miksi se tuntuu niin tylsälle? Haluisin jotain uutta ja jännää kokoajan! 

Mutta mitä se sitten olisi, en tiedä. Koska mä olen nyt niin innostunut tuosta crossfit-touhusta, haluan jatkaa sitä jolloin mulla ei jää oikein aikaa ja jaksamista tehdä jonkin muun haasteen tai kurssin treenejä. Siinä mielessä joku pelkkä ruokavalioon tai laihdutukseen keskittyvä juttu olis jees.

Oli ihan parhautta päästä keskiviikkona treeneihin 12 päivän tauon jälkeen :)

Tikiksellä alkaa uusi Superhaaste lokakuussa ja siihen pääsisi ilmoittautumaan edullisesti tämän viikon sunnuntaihin mennessä. Jotenkin mietin sitä - saisin uutta haasteeseen kun ottaisin nyt ne aloituskuvat ja oikeasti yrittäisin voittaa sen rahapalkinnon, mutta sitten taas toisaalta on niin sellainen been-there-done-that -fiilis.

Voi miksi pitää olla niin adhd? 

Yksi ajatus voisi olla myös joku liikkuvuus-haaste, dynaamisia venyttelyjä, tavallista venyttelyä, hierontaa...

Tai sit ottais vaan lusikan kauniiseen käteen ja keskittyis yrittämään saavuttaa tuloksia ihan vaan tälleen :) Jos vaikka vähän laihtuis ja vähintäänkin kehittyis treeneissä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti