sunnuntai 20. tammikuuta 2019

Ruokapäiväkirja, viikko 2

Vuoden toinen viikko meni myös sairastaessa ja lopulta toipuessa, ja nyt tauti on ehkä poissa. Vuoden toiselle viikolle osui myös vuoden eka työmatka, joka onneksi oli tosi leppoinen kotimaan keikka mun lapsuuden kotikaupunkiin. Lauantaina juhlittiin mun Kummipojan 2-vuotissynttäreitä ja illalla käytiin vielä juhliin tulleen Ystävän kanssa syömässä ja bissellä. Aika kiva viikko siis; näin mun Vanhemmat, oli kivat synttärit ja paranin flussasta :) Painoa viikon 2 jälkeen maanantaina 79,5 kg.

Maanantai 7.1.2019

AppleWatch kulutus 2172 kcal

8:01 Aamupalaa töissä, ruisleipä ilman toista kuorta ja kananmuna.

11:25 Lihapullia, salaattia ja banaani lounaaksi.

15:38 Välipalaksi toi jogurtti, oli tarkoitus syödä myös toi tonnikala mutta unohdin.

20:15 Kanansiipiä SiipiWeikkojen kastikkeella, kurkkua, porkkanaa ja Aurajuustodippiä.

Tiistai 8.1.2019

AppleWatch kulutus 2220 kcal

8:04 Aamupalaa töissä, ruisleipä ilman toista kuorta ja kananmuna.

11:37 Mustaamakkaraa, salaattia ja banaani lounaaksi.

16:32 Välipalaa/päivällistä Helsinki-Vantaalla, ruisleipä lämminsavulohella ja kananmunalla.

22:07 Lidlin kauraleipä juustolla, tomaatti ja keitetty kananmuna ja 3 Talvikonvehtia mun Vanhemmilla. Oli  tsosiaan työmatka mun lapsuuden kotipaikkakunnalle, joten olin yötä mun Vanhemmilla.

Keskiviikko 9.1.2019

Ei AppleWatch kulutusta, akku loppui kesken päivän.

6:44 Aamupalaa mun Vanhemmilla, Lidlin kauraleipä juustolla, kananmuna ja kasviksia.

11:09 Lounasta ruokalassa, possunleike, perunamuusia ja salaattia.

15:37 Lounaalta syömättä jäänyt omena mun Vanhemmilla välipalaksi.

15:56 Kebabia salaatilla mun suosikki kebabilasta <3<3<3

Torstai 10.1.2019

Ei AppleWatch kulutusta, kello ei ollut kädessä.

7:43 Munakasta ja kasviksia himassa, tein etätyöpäivän kun kävin lääkärissä flussan takia päivällä.

11:31 Kebabia salaatilla, oli ihan sairaan iso annos, josta jaksoin syödä noin kolmasosan.

17:36 Kanapihviä, salaattia, halloumia ja chilijogurttikastiketta. Oli aika jees!

20:40 Lidlin kauraleipä juustolla, metwurstilla ja paprikalla. Kurkkua, kananmuna ja sokeriton Actimel.

Perjantai 11.1.2019

AppleWatch kulutus 2354 kcal

8:09 Ruisleipä ilman toista kuorta ja kananmuna töissä. Leivässä oli kumma täyte, jotain nautaa ja paprikamajoneesia, oli ihan jees kuitenkin.

11:46 Kanan leike, salaattia, jotain jogurttikastiketta ja päärynä.

17:52 Käytiin SiipiWeikoissa, söin alkuun noita dipattavia juttuja ja sitten 10 kanansiipeä.

Lauantai 12.1.2019

Ei AppleWatch kulutusta, kello ei ollut kädessä.

9:53 Herkkusieni-pinaatti-ricotta -munakas ja kasviksia.

~11:30 Kolmasosa mustikka-valkosuklaamuffinsista.

14:57 Kummipojan 2-vuotissynttäreillä, pari palaa pizzaa, mustikka-valkosuklaamuffinssi, pari ruissipsiä täytteellä ja pieni pala täytekakkua.

18:45 Kävin toistamiseen siellä Kummassa, tällä kertaa rakkaan Ystävän kanssa. Alkuun joku vuohenjuustoleipä ja pääruuaksi toistamiseen se vegaaninen kebab, joka oli tosi jees myös toisella kerralla. Join alkoholitonta olutta, sillä Ystävä vietti tipatonta tammikuuta, mitä mä haluasin apinoida. Käytiin myös Konttorilla juomassa alkoholittomat oluet vielä ennen hänen junan lähtöä.

~22:00 Kolmasosa muffinssista. Mä siis leivoin ne, ja niistä jäi muutama ruma jääkaappiin huutelemaan.

Sunnuntai 13.1.2019

Ei AppleWatch kulutusta, kello ei ollut kädessä.

10:39 Metwursti-pinaatti-ricotta -munakas ja kasviksia

13:47 Alarivin buffetlounas Thai&Laosista. Parasta oli toi kirpeän tulinen kanakeitto <3<3<3

18:18 Lähi-idän tyyliin maustettuja jauhelihakebakoita, halloumia, salaattia ja paahdettuja paprikoita. Kolmasosa muffinsista jälkkäriksi.

Nyt kun vielä jostain saisi jotain motivaatiota ja jaksamista tehdä itselleen jotain niin olis aika jees. Mä en tiedä mitä siihen vaadittaisiin, että liikkuminen tuntuisi mukavammalle kuin sohvalla lepääminen.


2 kommenttia:

  1. oon jo jonkin aikaa seurannut näitä sun ruokapäiväkirjoja.
    näitä on aina niin kiva lukea:)
    niin aitoja ja rehellisiä postauksia :)
    sepäs se motivaatiota haeskellaan myös täällä,epämukavuusalueelle täytyis päästä jos meinaa jotain muutosta saada :)
    Tsempit sulle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla, että näistä pidetään! Sä oot niin asian ytimessä tuossa epämukavuusalueessa, näistä munkin päiväkirjoista niin paistaa se, että haen nautintoa ja en halua kieltäytyä mistään jolloin mun on ihan turha odottaa sitä muutosta. Että jostain tarttis se selkäranka nyt kehittää :D Tsemppikset myös sulle!!

      Poista